El dia 1 de març es va realitzar la cloenda de 4 Years From Now (4YFN), la plataforma de negoci global pel creixement de la comunitat d’startups tecnològiques. Aquest projecte està impulsat per Mobile World Capital (MWCapital) i s’ha realitzat del 27 de febrer a l’1 de març a Barcelona.
Rècord d’assistència
La quarta edició ha tancat les seves portes amb un 60% més d’assistència respecte a l’any passat, el que es tradueix en un total de 19.123 assistents.
Com a dades interessants, destaca que el 69% dels visitants han vingut d’altres països per participar-hi. El 47% dels participants han estat congressistes procedents de GSMA Mobile World Congress. També destaca la presència d’un 37% de dones, un 7% més que a l’esdeveniment de l’any anterior.

Nova parada: els Estats Units
Els organitzadors de 4YFN han volgut ampliar fronteres i han anunciat que el pròxim mes de setembre l’esdeveniment desembarcarà als Estats Units. El CEO de MWCapita, Aleix Valls destaca el bon acolliment de l’aunci de 4YFN a Sant Francisco per part de la comunitat emprenedora mundial, molt interessada en el nou projecte.
Les activitats de 4YFN s’estenen per Barcelona, Xangai, Tel Aviv i des d’ara, també als EUA.
Un espai per donar-se a conèixer
Aquest any, l’esdeveniment organitzat per MWCapital conjuntament amb GSMA Mobile World Congress, ha comptat amb la participació de més de 600 startups, grans companyies i acceleradores.
4YFN ha reunit, a més a més, un total de 700 inversors internacionals interessats per les noves propostes. Aquests inversors han participat en les sessions de Founders&Investors i hi han assistit a més de 250 sessions de pitching.

4YFN Awards 2017
Ja vàrem conèixer els finalistes del concurs organitzat per 4YFN, i finalment, aquests han estat els projectes premiats: WeFarm (Londres), hu:toma (Londres) i TheMotion (Madrid) a les categories de Disrupted by Mobile, Internet of Things i Digital Media respectivament.
WeFarm és una aplicació per agricultors d’àrees remotes que facilita informació per la millora en la gestió dels cultius. hu:toma impulsa una plataforma de market place que crea, monetitza i fomenta l’aprenentatge mitjançant chatbots. I finalment, TheMotion ofereix a empreses productes digitals per crear vídeo-anuncis dels seus productes d’una manera ràpida i senzilla.