El primer esdeveniment d’Apple d’aquest any es produïrà el dia 15 de març. És llavors quan s’espera que presentin l’iPhone 5SE, l’iPad Air 3 i els nous models i corretges del ja conegut Apple Watch. És probable que la data variï, però de moment aquest és el dia proposat per a la presentació de tots tres temes.
Respecte l’iPhone 5SE, la renovació de l’iPhone 5S, cal esmentar que es tracta d’un smartphone de quatre polzades, presumptivament, i que el seu disseny i programari seran molt similars al de l’iPhone 6s. Inclourà un xip A9, a més de la millora de les càmeres, Apple Pay, suport per a Live Photos, entre d’altres novetats. Quant al disseny, és possible que aquest cop les vores siguin corbes i, quant al preu, serà el mateix que el de l’iPhone 5s, amb les versions de 16GB i de 64GB.
L’altra novetat a presentar, l’iPad Air 3, representa un canvi important, atès que el llançament l’iPad Air 2 es va produir l’octubre de l’any 2014, fa any i mig. És possible que aquesta nova versió inclogui característiques de l’iPad Pro, com ara la millora d’altaveus i un Smart Connector. És possible que presenti també un flash LED posterior, fet que seria completament innovador en els models d’iPad, i resolució 4K sense opció al 3D Touch. En base a algunes filtracions d’informació, es diu que l’iPad Air 3 serà més ample i també més gruixut.
Per últim, l’Apple Watch també tindrà el seu paper important en l’esdeveniment (virtual o presencial) del 15 de març d’Apple. Malgrat tot, tenint en compte que s’espera el llançament de l’Apple Watch 2 el proper setembre (juntament amb l’iPhone 7), l’atracció d’aquesta nova proposta del rellotge intel·ligent molt minvar. S’espera presentar una gama de corretges de diversos colors, algunes de les quals són de l’empresa francesa Hermes.
Aquesta és la informació que es té fins ara d’aquests tres aparells, dels quals sabrem més el març d’aquest any, a l’espera de l’arribada del dia 15.