• Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast
Dilluns, 15 d'agost de 2022
  • Iniciar sessió
No Result
View All Result
Twitter
El Tecnològic
El Tecnològic
  • Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast
No Result
View All Result
El Tecnològic

Entrevistem Paulin Dementhon, CEO de Drivy

Abde Daoui per Abde Daoui
1 de març de 2017
in MWC17, Últimes notícies
Reading Time: 1 min
Compartir a FacebookCompartir a TwitterCompartir a WhatsApp

Ahir vam poder assistir a una xerrada molt interessat sobre el futur de la mobilitat i com la tecnologia l’està transformant, on un dels ponents era Paulin Dementhon, CEO de Drivy, l’app de P2P de lloguer de vehicles.

En aquesta entrevista realitzada a l’Hotel Porta Fira, vam poder conèixer amb més profunditat que és l’app Drivy, com es va crear i quines millores hi estan integrant.

Ens comenten els representants de Drivy, que actualment a l’estat espanyol son llogats amb aquest sistema 3.100 cotxes i disposa d’uns 50.000 usuaris. L’any passat, per aquestes dates tan sols comptava amb 4000 usuaris i 800 vehicles.

Drivy està disponible a França, Espanya, Alamània, Àustria i Bèlgica, encara que tenen pensat expandir-se encara més. Els números en l’àmbit Europeu parlen per si sols: 40.000 vehicles i 1 milió d’usuaris amb més de 2 milions de dies de lloguer en total.

Tot això, com ens comenta en Paulin, està sumat a què des de fa un temps, als vehicles que ho sol·licitin, se’ls instal·larà un dispositiu IoT amb el qual l’usuari que ha llogat el vehicle, el podrà obrir sense necessitat de què l’amo del vehicle estigui present en tot el procés. Això fa que l’usuari pugui llogar un cotxe sense planificació prèvia i llogar el vehicle per poques hores, etc.

Us deixem amb l’entrevista. Moltes gràcies a Paulin i a l’equip de Drivy per aquesta magnífica entrevista.

Etiquetes: DrivyEntrevistaMWC17
Abde Daoui

Abde Daoui

Generació del 97, amant de la informàtica i de la tecnologia en general. Administrador de Sistemes i redactor des dels inicis a PCatalà.

Next Post
Samsung Galaxy S8

Més filtracions del Samsung Galaxy S8, ara en imatge de premsa

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Notícies més llegides

  • Un telèfon mòbil amb l'aplicació de la T-Mobilitat passant per un lector NFC d'FGC.

    T-Mobilitat: Tots els detalls del nou sistema de transport públic

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • T’has cansat de Google? Quatre alternatives al cercador més popular

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • Logitec MX Vertical: el nou ratolí ergonòmic

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • AINA facilita el processament automàtic del llenguatge natural en català

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • Google Photos, l’aplicació independent de fotos

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
El Tecnològic

El Tecnològic neix rere el llegat de PCatalà, un mitjà amb més de 7 anys d'experiència en el sector de les noves tecnologies i videojocs. Amb objectiu de promoure la consulta de notícies en català pretén ser el mitjà català de referència en el sector de les noves tecnologies, videojocs i dispositius mòbils.

  • Qui som?
  • Contacta
  • Política de Cookies
  • Política de privacitat

© 2019 El Tecnològic - L’actualitat tecnològica, en català.

No Result
View All Result
  • Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast

© 2019 El Tecnològic - L’actualitat tecnològica, en català.

Hola!

Espai restringit per a editors.

No recordeu la contrasenya?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Iniciar sessió

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Iniciar sessió
El Tecnològic utilitza galetes pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant considerem que acceptes la utilització Més informació.