Ahir vam poder assistir a una xerrada molt interessat sobre el futur de la mobilitat i com la tecnologia l’està transformant, on un dels ponents era Paulin Dementhon, CEO de Drivy, l’app de P2P de lloguer de vehicles.
En aquesta entrevista realitzada a l’Hotel Porta Fira, vam poder conèixer amb més profunditat que és l’app Drivy, com es va crear i quines millores hi estan integrant.
Ens comenten els representants de Drivy, que actualment a l’estat espanyol son llogats amb aquest sistema 3.100 cotxes i disposa d’uns 50.000 usuaris. L’any passat, per aquestes dates tan sols comptava amb 4000 usuaris i 800 vehicles.
Drivy està disponible a França, Espanya, Alamània, Àustria i Bèlgica, encara que tenen pensat expandir-se encara més. Els números en l’àmbit Europeu parlen per si sols: 40.000 vehicles i 1 milió d’usuaris amb més de 2 milions de dies de lloguer en total.
Tot això, com ens comenta en Paulin, està sumat a què des de fa un temps, als vehicles que ho sol·licitin, se’ls instal·larà un dispositiu IoT amb el qual l’usuari que ha llogat el vehicle, el podrà obrir sense necessitat de què l’amo del vehicle estigui present en tot el procés. Això fa que l’usuari pugui llogar un cotxe sense planificació prèvia i llogar el vehicle per poques hores, etc.
Us deixem amb l’entrevista. Moltes gràcies a Paulin i a l’equip de Drivy per aquesta magnífica entrevista.