El moment ha arribat, les lluites més frenètiques han arribat a les nostres mans. Bandai Namco ha obsequiat els jugadors, fans i seguidorxs amb una zona plena de les seves principals novetats i títols ja llançats que tenen una gran importància. L’estrella, peró, és indiscutiblement Jump Force.
Bona base, falten coses
És una obra que visualment atrau. Veure els nostres personatges preferits tan definits i amb un nivell gràfic més o menys actual és fantàstic. Però volem aprofundir més en matèria i endinsar-nos en el món de la jugabilitat. Aquest títol compta amb alguns botons bàsics: cop fluix, cop fort, salt, l’agafada, el dash i les habilitats especials.
Fins aquí bé. Cadascuna de les accions responen d’una manera correcte i se’ns ha fet molt amè malgrat que era el primer cop que hi jugàvem. El que ens ha faltat, potser, és un sistema una mica més polit de cops i alguns combos. A més, mentre carreguem, el nostre personatge tarda unes mil·lèsimes en tornar a la posició de combat (moments en què l’enemic pot atacar) i així reprendre la batalla, cosa que ens ha molestat en alguns casos molt concrets.
És molt possible, però, que un cop ens hi trobem a gust, sapiguem algunes tècniques i hi dediquem hores, aquests dubtes s’esvaeixin.
Massa espurnes lluminoses
Així és, i és que des del nostre punt de vista hi ha massa llums que fluctuen cada cop que un atac (normalment especial) ocorre. A més ens dóna la sensació que totes són iguals (canviant el color segons el personatge que utilitzem), cosa que fa dels atacs i efectes quelcom, si més no, un pèl genèric i poc divers.
No només és el moment del xoc o l’efecte lluminós de l’atac en si, sinó que també volem afegir les càrregues de poder o els cabells d’alguns personatges. Ens ha grinyolat el color del cabell dels superguerrers (a causa de la intensitat utilitzada) o les ones de poder que sembla que s’hagin imbuït més del compte amb llum i color.
Això, per descomptat, són impressions personals i és molt possible que no hi estigueu d’acord.
Jump Force és fidel als originals
Un joc que es basi en els personatges del món del shonen ha de ser dinàmic, ràpid, vistós i fidel a les obres originals i tot això ho fa molt bé, aquest Jump Force. Els atacs tant físics com especials són un perfecte reflex del que hem gaudit als manga o a les sèries d’animació.
A més compta amb els atacs i dissenys més nous de cadascun dels personatges; no es queda només en els clàssics, fet que és d’agrair i el desmarca, dins del que cap, d’altres crossovers anteriors.
Amb tot això reunit, hi trobem llums i ombres però el cert és que ens ha semblat una fantàstica proposta.
Haurem d’esperar
La demo només és un petit tast del que podrem veure al joc final, ens tocarà esperar una mica més a veure si hi ha algun canvi i si els modes a què podem jugar valen realment la pena. Ens agradaria veure un acabat jugable i gràfic una mica més polit (visuals, textures, algun efecte…)
Evidentment haurem d’estar atents a personatges, nous escenaris i tota la informació que surti al respecte, però la veritat és que promet ser un dels grans exponents de la lluita l’any que ve.
Com ho veieu vosaltres? Expliqueu-nos què us ha semblat el videojoc!