• Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast
Dissabte, 25 de juny de 2022
  • Iniciar sessió
No Result
View All Result
Twitter
El Tecnològic
El Tecnològic
  • Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast
No Result
View All Result
El Tecnològic

Repàs d’actualitat tecnològica – 20/04/2019

Miquel Orozco per Miquel Orozco
20 d'abril de 2019
in Destacat, Mòbils, Ordinadors
Reading Time: 3 min
Compartir a FacebookCompartir a TwitterCompartir a WhatsApp

Hem tingut una setmana mogudeta, i és que cada setmana acabem parlant de Facebook, encara que en aquest cas no és per res positiu. Una vegada més han caigut els servidors de Facebook, Instagram i WhatsApp, tres serveis que formen part del gran patrimoni d’en Zuckerberg. Samsung ha començat a distribuïr el nou Galaxy Fold entre els periodistes i sembla que no els ha anat tal i com pensaven.

I aquestes són les notícies més interessants de la setmana:

WhatsApp, Instagram i Facebook tornen a caure durant més de dues hores

Per segona vegada en menys de dos mesos, les plataformes de la companyia de Mark Zuckerberg -WhatsApp, Instagram i Facebook- van caure el passat 14 d’abril durant més de dues hores. Bona part d’Europa no va poder accedir a cap dels serveis durant aquesta estona i se’ls mostraven diversos errors de connexió en el moment de provar-ho. Alguns ciutadans d’altres parts del món (com és el cas dels Estats Units) també van informar de problemes en aquestes aplicacions.

Cal recordar que tant WhatsApp com Instagram són les aplicacions més utilitzades a escala mundial, fet que va comportar problemes importants a molta gent.

Molts usuaris van informar el problema a través de webs com DownDetector, que es dedica a informar l’estat del servei dels principals webs del món.

Gràfic on es mostren els problemes de WhatsApp el 14 d'abril de 2019.

Algunes unitats del Samsung Galaxy Fold presenten problemes en la pantalla plegable

Aquesta setmana s’ha començat a distribuïr entre alguns mitjans de comunicació el nou mòbil plegable de Samsung, el Galaxy Fold. Aquest mòbil es caracteritza per tenir una pantalla que es pot plegar pel mig com si es tractés d’un llibre. La notícia surt quan algunes d’aquestes unitats que han arribat als mitjans se’ls queda mitja pantalla negra o directament sembla que estigui trencada per la zona on es doblega.

Samsung assegura que ja està enterada del problema i en algun dels casos culpabilitza als periodistes per haver retirat una capa de plàstic que cobreix la pantalla. Tot això en un mòbil de 2000€.

Més informació: The Verge

 

El nou OnePlus 7 tindrà dues versions

La data de presentació del nou OnePlus 7 està cada vegada més a prop. Es preveu que el fabricant xinès presenti al món el nou OnePlus 7 al maig o a principis de juny però els últims rumors apunten que ens tindran alguna sorpresa preparada.

Imatges filtrades del OnePlus 7 Pro. Font: CNET

Si les filtracions no fallen, presentaran dues versions del nou OnePlus: l’estàndard i la Pro. La normal tindria un disseny semblant al del 6T, amb un notch de tipus gota, dues càmeres posteriors i sensor dactilar sota la pantalla. Per altra banda, la versió Pro repetiria el sensor dactilar sota la pantalla però tindria una càmera frontal retràctil, tres càmeres darrere i pantalla corbada.

Com és normal a OnePlus, tots dos dispositius muntarien el hardware més potent del mercat i, com ens tenen acostumats últimament, veuríem els preus pujar lleugerament.

Recreació del disseny del OnePlus 7 Pro. Font: GBM
Etiquetes: FacebookInstagramOnePlusOnePlus 7WhatsApp
Miquel Orozco

Miquel Orozco

Fent coses. La tecnologia, en català millor!

Next Post
Barcelona acollirà la 5è edició de JBCNConf, el major congrés de programació informàtica d’Espanya

Barcelona acollirà la 5è edició de JBCNConf, el major congrés de programació informàtica d'Espanya

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Notícies més llegides

  • Un telèfon mòbil amb l'aplicació de la T-Mobilitat passant per un lector NFC d'FGC.

    T-Mobilitat: Tots els detalls del nou sistema de transport públic

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • T’has cansat de Google? Quatre alternatives al cercador més popular

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • AINA facilita el processament automàtic del llenguatge natural en català

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • Logitec MX Vertical: el nou ratolí ergonòmic

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
  • Assassin’s Creed III Remastered, un videojoc de primer nivell amb segell català

    0 vegades compartit
    Share 0 Tweet 0
El Tecnològic

El Tecnològic neix rere el llegat de PCatalà, un mitjà amb més de 7 anys d'experiència en el sector de les noves tecnologies i videojocs. Amb objectiu de promoure la consulta de notícies en català pretén ser el mitjà català de referència en el sector de les noves tecnologies, videojocs i dispositius mòbils.

  • Qui som?
  • Contacta
  • Política de Cookies
  • Política de privacitat

© 2019 El Tecnològic - L’actualitat tecnològica, en català.

No Result
View All Result
  • Mòbils
  • Videojocs
  • Smart Cities
  • Proximitat
  • Podcast

© 2019 El Tecnològic - L’actualitat tecnològica, en català.

Hola!

Espai restringit per a editors.

No recordeu la contrasenya?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Iniciar sessió

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Iniciar sessió
El Tecnològic utilitza galetes pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant considerem que acceptes la utilització Més informació.