Del 7 al 9 de juliol es celebra a Cologne la ESL One, el torneig de Counter Strike més important de l’any que aplega milers de fans d’arreu del món on poden veure els millors equips jugant a la final en directe.
Els 16 millors equips de Counter Strike: Global Offensive es veuen les cares per competir i coronar al millor. Es tracta d’un esdeveniment únic on a part de veure els 40 millors jugadors del món, els podràs demanar un autògraf i veure en primera persona les seves estratègies en el joc.
Doncs les companyes d’SQUID, la coneguda app per a consultar les notícies i diaris digitals que més t’interessen, en col·laboració amb PCatalà sortegen 2 entrades WEEKEND PLUS per l’ESL One Cologne (valorades en més de 100€ cadascuna). Amb aquesta entrada podràs entrar tots els dies, assistir a tots els tornejos i rebre algún que altre regal (Samarreta de l’esdeveniment, bossa commemorativa…).
Com puc participar?
Per participar només has d’entrar al Facebook d’SQUID App, etiquetar un amic amb el que voldries anar a la ESL One Cologne i explicar breument què és el que més t’agrada d’SQUID.
I així de fàcil entraràs al sorteig d’aquestes dues entrades pel torneig més gran de Counter Strike: Global Offensive. T’animem a que comparteixis aquest sorteig amb els teus amics/companys que creguis que els agradaria anar al ESL Cologne, ja que si ets un gran fan del Counter Strike aquesta pot ser la teva oportunitat per assistir-hi.