Els fans de Super Mario Run que estiguin esperant impacients la sortida del joc ja poden assegurar-se que disposen d’una bona connexió a internet. I no solament per descarregar l’app; la necessitaran cada vegada que vulguin jugar una partida. Segons ha explicat en una entrevista per Mashable el dissenyador i productor de Mario Bros, Shigery Miyamoto, els tres modes de joc necessitaran connexió a internet.
Encara que la idea inicial era mantenir el mode ‘World Tour’ disponible per jugar offline, al final han cedit a causa del risc de pirateria. La seguretat del programari també és la raó per la qual de moment el joc solament estarà disponible per a dispositius iOS.
Miyamoto explica que mentre la versió per a consoles es llança sempre en un nombre limitat de països, Super Mario Run per a mòbil sortirà en 150 països, cadascun amb el seu tipus de xarxa i nivells de seguretat. Jugar sense connexió a internet fa l’aplicació massa vulnerable.
Super Mario Run, que s’estrena aquest dijous, és una gran oportunitat d’expansió per Nintendo. El mateix Miyamoto explica que encara que la consola ha estat durant anys la plataforma principal per als seus jocs, a través del mòbil es pot arribar a una audiència molt més àmplia, ja que virtualment tothom té un telèfon intel·ligent que a més porta damunt a tot moment.
Segons ha admès Miyamoto, ja fa anys que van decidir crear una versió per a mòbil. Però volien dissenyar una experiència diferent, pensada específicament per a aquesta plataforma. Això requeria un joc amb partides curtes, al que es pogués jugar amb una sola mà i que tingués una configuració més vertical.
La premissa bàsica es manté: Mario corre d’esquerra a dreta i ha d’aconseguir un pal al final de la partida. Per adaptar-la al mòbil Mario corre sol i el jugador l’ha de fer saltar. Però Miyamoto també assegura que continuaran esforçant-se per crear experiències més complexes en els jocs per a consola.
Font | Mashable