No fa ni 24 hores que estem en el nou any i ja tenim novetats importants.
Ja fa uns quants anys que Ubuntu no fa un canvi molt radical del seu sistema operatiu, i avui sembla que alguna novetat gran s’acosta.
En la web oficial d’Ubuntu hi ha en gran compte enrere, que apunta cap a demà a la tarda amb el missatge “tan a prop que quasi es pot tocar”.
Amb aquest missatge es pot deduïr que Canonical vol anunciar una nova versió d’Ubuntu tàctil, com ho ha fet Microsoft amb el Windows 8.
La veritat és que el fet no ens sorprèn molt, ja que el propi Mark Shuttleworth va dir que era molt important l’adaptació dels sistemes operatius en les pantalles tàctils com són les dels tablets o mòbils.
És curiós que demà presentin una nova versió del sistema operatiu ja que el mes que ve es celebra el CES 2013 i allà Ubuntu acostuma a presentar les seves novetats.
En tot cas, no us allunyeu molt perquè demà, quan el compte enrere arribi a zero, us posarem al dia amb el que hagi presentat Ubuntu.